NEMOKAMAS BALDŲ VEŽIMAS PER LIETUVĄ
GERIAUSIOS KAINOS GARANTIJA
365 DIENŲ PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
Lietuvių
Meniu

Dažniausiai užduodami klausimai

1. Ar galima baldus apžiūrėti gyvai?

Baldais prekiaujame tik internetu, todėl jų gyvai apžiūrėti galimybės nėra. Daugiau informacijos apie baldus galite sužinoti susisiekę su mumis el. paštu ir (arba) telefonu.

 

2. Ar baldus gaminate patys?

P24.lt nėra baldų gamintojas. Bendradarbiaujame tiesiogiai su baldų gamintojais, siekdami užtikrinti geriausią rezultatą mūsų klientui.

 

3Ar galima pasirinkti kitas spalvų schemas?

Galime pasiūlyti tik puslapyje nurodytas spalvų schemas. Spalvą galite pakeisti dešinėje pusėje esančiame meniu. Jei šios parinkties nėra, šis produktas yra tik vienos spalvos.

 

4. Ar galima užsakyti ir kitų išmatavimų baldus?

Baldų negaminame pagal užsakymą. Galime pasiūlyti tik tokių išmatavimų baldus, kurie yra mūsų svetainėje.

 

5. Ar galima keisti virtuvės komplektų sudėtį?

Komplektų sudėties pakeisti negalima. Galime pasiūlyti tik galimybę užsisakyti papildomas spinteles.

 

6. Ar kuriate virtuvės projektus?

Taip, galime padėti išsirinkti virtuvės spinteles pagal Jūsų pageidavimą. Savo pageidavimus siųskite mūsų el. paštu ir mes pasistengsime rasti tinkamiausią sprendimą.

 

7. Ar nurodytos baldų kainos yra galutinės?

Nurodytos baldų kainos yra galutinės. Į kainą įskaičiuotas ir PVM mokestis.

 

8Ar prekės yra greitai pasiekiamos?

Prekės, esančios meniu skiltyje „SANDĖLYJE“ yra sandėlyje ir bus pristatytos per 1-5 darbo dienas. Be to, daugelis produktų (smulkių prekių) gaunami iš mūsų laikinojo leidimo, o jų apytikslis pristatymo laikas – 7 dienos. Visas prekes, kurių pristatymo laikas yra 30-60 dienų, reikia užsakyti atskirai, nes jų sandėlyje neturime.

9Ar prekėms suteikiate garantija?

Taip, prekėms suteikiame 2 metų gamintojo garantiją. Jei kas nors nutiktų įsigytai prekei, mes visada pasiruošę padėti.

 

10. Koks yra prekių pristatymo laikas?

Kiekvienos prekės pristatymo laikas yra skirtingas. Pristatymo terminus rasite žemiau esančiame prekės aprašyme.

  

11. Kaip galiu sumokėti už pirkinį?

Apmokėti už pirkinį galite banko pavedimu, grynaisiais tiesiogiai kurjeriui arba išsimokėtinai.

 

12. Ar baldų pristatymas nemokamas?

Baldų pristatymas visoje Lietuvoje yra nemokamas.

 

13Kaip galiu pateikti užsakymą?

Užsakymą galite pateikti mūsų internetinėje svetainėje, įdėję norimą prekę į pirkinių krepšelį ir pateikę užsakymą pagal toliau nurodomas instrukcijas. Jei šis variantas netinka, užsakymus priimame ir telefonu (+370 665 11536).

 

14Ar sąskaita faktūra gali būti išrašyta ir įmonės vardu?

Taip, užsakydami nurodykite savo įmonės duomenis.

 

15.Kaip galiu atšaukti savo užsakymą?

Norėdami atšaukti užsakymą, skambinkite mūsų informaciniu telefonu +370 665 11536 arba rašykite el. paštu info@p24.lt

 

16.Kada pristatomi baldai?

Baldus pristatome darbo dienomis pagal esantį maršrutą. Klientus visada informuojame likus 1 dienai iki prekių pristatymo, kad patikslintume laiką.

 

17Ką daryti, jeigu gavau brokuotą prekę?

Radę brokuotą ar sugadintą prekę, prašome kuo skubiau informuoti mus el. paštu info@p24.lt. Laiške apibūdinkite susidariusią situaciją ir pridėkite nekokybiškos prekės nuotraukas. Kai tik susipažinsime su elektroninio laiško turiniu, mes Jums atsakysime ir pasiūlysime sprendimą. Sugedusios dalys dažniausiai pakeičiamos naujomis arba nukainojamos.