NEMOKAMAS BALDŲ VEŽIMAS PER LIETUVĄ
GERIAUSIOS KAINOS GARANTIJA
365 DIENŲ PINIGŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA
Lietuvių
Meniu

Pardavimo sąlygos

Pardavimo sutarties galiojimas, informacija apie prekes ir kainas

Pardavimo sąlygos taikomos perkant prekes iš internetinės parduotuvės.

Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos prie prekių.

Pristatymo mokestis priklauso nuo pristatymo būdo.

Pristatymo mokestis pirkėjui bus nurodytas užsakant.

Informacija apie prekes pateikiama Internetinėje parduotuvėje tiesiai prie prekių.

E-parduotuvėje ant prekių pateikiami vaizdai yra tik iliustravimo tikslais ir prekių vaizdai gali nežymiai skirtis nuo realių prekių.

Nemokamo pristatymo atveju baldai pristatomi priešais namą/namus.

 

Kainos nurodytos eurais su 20% PVM.

 

 

Pristatymo laikas

Prekių pristatymo terminai yra apytiksliai, todėl galite sužinoti tikslų atvykimo elektroniniu paštu info@p24.lt.

Norėdami užsisakyti prekes, turite įdėti norimas prekes į pirkinių krepšelį. Norėdami pateikti užsakymą, užpildykite reikiamus laukus ir pasirinkite tinkamą pristatymo būdą. Tada ekrane bus rodoma mokesčio suma, kurią galima sumokėti naudojant turimus mokėjimo sprendimus.

Sutartis įsigalios nuo užsakymo patvirtinimo telefonu gavus patvirtinimo el.laišką.

Jeigu užsakytos prekės negali būti pristatytos dėl prekės galiojimo pabaigos ar dėl kitų priežasčių, pirkėjas apie tai kuo greičiau bus informuotas ir sumokėti pinigai (įskaitant pristatymo išlaidas) grąžinami nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 d. apie pranešimo išsiuntimą.

 

Pristatymas

Prekės siunčiamos visoje Lietuvoje.

Siuntos Lietuvos viduje pirkėjo nurodytą paskirties vietą pasieks pagal prie prekės nurodytą pristatymo laiką.

Išimtiniais atvejais realus prekės pristatymo laikas gali būti ilgesnis nei nurodyta internete. Tokiose situacijose klientas bus informuotas telefonu arba elektroniniu paštu ir prekės bus pristatytos pagal susitarimą su klientu.

 

Teisė atsisakyti sutarties

Pirkėjas, gavęs užsakymą, turi teisę per 14 dienų atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos sutarties.

Atsisakymo teisė netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.

Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, užsakytos prekės negali būti naudojamos jokiu kitu būdu, nei tai būtina prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui patikrinti taip, kaip leidžiama prekėms išbandyti fizinėje parduotuvėje.

Jeigu prekės buvo naudojamos ne pagal paskirtį, kuri yra būtina norint įsitikinti prekių pobūdžiu, savybėmis ir veikimu arba turi naudojimo ar nusidėvėjimo žymių, Iternetinė parduotuvė turi teisę sumažinti grąžinamą mokestį pagal prekės vertės sumažėjimą. 

Norint grąžinti prekę, reikia pateikti prašymą atsisakyti prekės pirkimo, kurį reikia išsiųsti adresu info@p24.lt ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Grąžinamos prekės turi būti grąžinamos pilnos, be naudojimo žymių ir originalioje pakuotėje arba naujoje pakuotėje. Pirkėjas taip pat privalo grąžinti arba kompensuoti visas papildomas prekes ir privalumus, gautus su šiuo pirkiniu.

Internetinė parduotuvė, gavusi grąžinamas prekes, nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo atsisakyti prekių gavimo, grąžina pirkėjui visus sutarties pagrindu iš pirkėjo gautus mokesčius.

Internetinė parduotuvė gali atsisakyti grąžinti pinigus tol, kol negrąžinama prekė, kuri yra sutarties dalykas, arba kol pirkėjas nepateiks įrodymų, kad prekė buvo grąžinta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau.

Jeigu pirkėjas aiškiai pasirinko kitokį nei internetinės parduotuvės siūlomą pigiausią įprastą pristatymo būdą, Internetinė parduotuvė neprivalo vartotojui atlyginti išlaidų, viršijančių išlaidas, susijusias su įprastu pristatymo būdu.

Internetinė parduotuvė turi teisę atsisakyti pardavimo sandorio ir pareikalauti iš pirkėjo grąžinti prekę, jeigu prekės kaina internetinėje parduotuvėje dėl klaidos yra ženkliai mažesnė už prekės rinkos kainą.

 

Teisė pateikti skundą

Internetinė parduotuvė atsako už pirkėjui parduotų prekių neatitikimą ar trūkumą, kuris jau egzistavo daikto perdavimo metu ir išryškėja per dvejus metus nuo prekės pristatymo pirkėjui. Per pirmuosius šešis mėnesius nuo daikto perdavimo pirkėjui laikoma, kad trūkumas jau egzistavo perdavimo momentu. Internetinės parduotuvės pareiga yra paneigti atitinkamą prielaidą.

Atsiradus defektui, pirkėjas turi teisę kreiptis į internetinę parduotuvę, atsiųsdamas el. laišką adresu info@p24.lt

Internetinė parduotuvė neatsako už trūkumus, atsiradusius po prekės pristatymo pirkėjui.

Jeigu iš Internetinės parduotuvės įsigytos prekės turi trūkumų, už kuriuos atsakinga Internetinė parduotuvė, Internetinė parduotuvė nekokybiškas prekes pataisys arba pakeis. Jeigu prekės pataisyti ar pakeisti negalima, Internetinė parduotuvė grąžins pirkėjui visus su pirkimo-pardavimo sutartimi susijusius mokesčius.

Internetinė parduotuvė į vartotojo skundą atsakys raštu arba raštu atgaminama forma per 3 darbo dienas.

 

Sutikdami su pardavimo sąlygomis taip pat sutinkate gauti mūsų naujienlaiškius. Jei nenorite gauti naujienlaiškių, praneškite apie tai mūsų klientų aptarnavimo tarnybai elektroniniu paštu info@p24.lt . Atsisakyti naujienlaiškio taip pat galima gavus pirminį naujienlaiškį.